ONLINE – ODBORNÁ KONFERENCE: Moderní technologie v nezisku

Info

„My musíme technologii ovládat, a ne se stát jejími otroky.“ Dalajláma
Moderní technologie nám v mnoha ohledech ulehčují život. Málokdo si v dnešní době umí představit svůj pracovní den bez používání mobilního telefonu, počítače a internetu. Žijeme ve společnosti, kde je používání  technologií naprosto běžné a společnost to dost často vyžaduje. Jde o to umět s nimi zacházet smysluplně a vědět co a kdy využívat. Na konferenci se dozvíte jak.

DATUM: 28. května 2020
Potkáme se na ZOOM

Přihlášení:

Konference – hlavní program

9:30 – 14:00, místnost otevřena 9:15 hod

Join Zoom Meeting

https://zoom.us/j/8210072614 

Meeting ID: 821 007 2614

Heslo: AVPO

 

Workshop A + workshop C

Join Zoom Meeting
https://zoom.us/j/8210072614 

Meeting ID: 821 007 2614

Workshop B + workshop D

Join Zoom Meeting
https://us02web.zoom.us/j/87358928813

Meeting ID: 873 5892 8813

REGISTRACE

Konference je pořádána v rámci společného vzdělávacího programu AVPO Servisní a Sdružení NROS.

Partneři konference:

 

Partner workshopu: 

Program konference:

Moderuje: Martina Šmuková, zakladatelka NF Pink Bubble a Monika Jindrová, ředitelka AVPO ČR

9:15  Otevření místnosti na ZOOM 

9:30 – 9:40 zahájení konference

9:40 – 9:50 Moderní technologie v Kongresovém centru Praha
Lenka Žlebková, generální ředitelka, Kongresové centrum Praha a.s.

9:50 – 10:05 Ušetřete čas s Google kanceláří
Radek Pohnán, Cleverity.cz, Partner Google

10:05 – 10:15 CRM pro neziskovky, partner workshopu
Petra Joklová, ředitelka CRM pro neziskovky

10:20 – 10:35 Mějte pod kontrolou finance s AutoOffice.cz
Jiří Snopek, technický řešitel AutoOffice.cz

10:35 – 10:50 Sociální sítě, Instagram, FB, blogeři a ti další J, proč a jak na ně
Hana Erskine, Alžběta Poláková, Digitální agentura Etnetera Motion

10:50 – 10:55 Prostor na kávu 

10:55 – 11:00 Káva s partnerem
Simona Munzarová, specialista pro neziskové organizace, Česká spořitelna a.s.

11:00 – 11:20 Platební terminál pro neziskové organizace a sociální podniky, přechod z hotovostních na bezhotovostní zejména mobilní platby 
Česká spořitelna a.s.,
Petr Chlupáč

11:20 – 11:41 Metody fundraisingu/ Crowdfunding, znesnáze21
Čestmír Horký, Nadační fond pomoci

11:41 – 12:00 Případová studie: Jak může Salesforce pomáhat efektivně obsluhovat tisíce klientů pouze s několika konzultanty
Martin Mitterwald, Marek Demiš , Asociace neúplných rodin, Advired s.r.o.

12:00 – 12:20 Integromat: Automatizujte své procesy bez programátora
Tomáš Wiesner, Integromat

12:20 – 12:35 Jak na web – systémy, platformy, aktuální trendy
Tomáš Volf, Aleš Kýr, Digitální agentura Etnetera Motion

12:35 – 14:00 Jak na kampaně pomocí Salesforce
Jan Hromas, CRM pro neziskovky, z.s.

Workshopy

14:00 – 15:30
Workshop A Workshop B  
Jak efektivně kormidlovat projekty s Freelem Jak natočit a publikovat video, Psaní pro web, Člověk před mikrofonem a kamerou  
Karolína Petrželová,
customer success
Freelo Bay s.r.o.
Ochutnávka z kurzů Akademie ČTK – PhDr. Jiří Chrást, Mgr. Martina Vašíčková  

15:30 – 15:40     Přesun účastníků

15:40 – 17:00
Workshop C Workshop D  
Mobilní kancelář, vychytávky na cestu a jak na žrouty času Přestaňte psát emaily!  aneb Pokročilá automatizace komunikace (např. s Donory)  

 

Lenka Kraupnerová (Černá), Jáněkdo.cz Tomáš Wiesner, CEO společnosti Dáváme s.r.o.  

Anotace workshopů:

 

Workshopy, čas 14:00 – 15:30

Workshop A

Jak efektivně kormidlovat projekty s Freelem

Karolína Petrželová, customer success Freelo Bay s.r.o

Freelo je česká aplikace, která pomáhá týmům spolupracovat nad úkoly. Díky Freelu je práce efektivnější, všechny informace a soubory jsou přehledně na jednom místě. Nepřehledné e-mailové konverzace, zapomenuté úkoly a prošvihnuté termíny spolu eliminujeme. Představím vám, jak s Freelem uřídíte projekty a inspiruji vás ke každodenní úspoře času a peněz.

Karolína Petrželová se ve Freelu věnuje zákaznické péči a marketingu. Díky každodennímu kontaktu s uživateli zná jejich časté problémy a pomáhá jim najít nejlepší řešení a pracovní postupy.

Workshop B

Jak natočit a publikovat video, Psaní pro web, Člověk před mikrofonem a kamerou
PhDr. Jiří Chrást, Mgr. Martina Vašíčková, Akademie ČTK

Sociální sítě se staly nedílnou součástí prezentací úřadů, různých organizací i jednotlivců. Zaplnit sociální sítě kvalitním obsahem nebývá snadné. Na kurzech Akademie ČTK se naučíte vytvářet kvalitní texty, fotky i videa. Texty pro web musejí upoutat, ale zároveň by měly být jednoduché a čtivé. Videa by měla být atraktivní nejen tematicky, ale i formálně. Nemusíte být zrovna obsahový stratég, copywriter nebo reklamní analytik. Důležitá je chuť se učit, umět zaujmout a vyprávět. Na kurzech Akademie ČTK alespoň část toho určitě pochytíte!

PhDr. Jiří Chrást – ředitel Akademie ČTK

Zkušený novinář s třicetiletou praxí, v ČTK prošel nejrůznějšími pozicemi od redaktora až po šéfeditora, jako zahraniční zpravodaj působil v Indii a Británii, vzděláním filolog a pedagog, bohatá lektorská činnost, přednáší v češtině a angličtině.

 

 

Mgr. Martina Vašíčková – koordinátorka Akademie ČTK

Novinářka a reportérka s praxí v domácí i zahraniční redakci ČTK, v současné době mluvčí ČTK.

 

 

 

Workshopy čas 15:40 – 17:00

Workshop C

Mobilní kancelář, vychytávky na cestu a jak na žrouty času

 Lenka Kraupnerová (Černá), Jáněkdo.cz

„Neříkej, že to nejde, raději řekni, že to zatím neumíš.“ Svoje limity si vytváříme v hlavě a občas máme pocit, že všechno musíme zvládnout sami. Opak je pravdou. Každý má svůj talent v něčem jiném a na ostatní věci je fajn mít nějakou vychytávku.

Jsem podporovatelka, koučka, lektorka a organizátorka akcí. Mým posláním je rozsvěcovat druhé. Dokáži vést lidi tak, že efektivně mění svoje vize v činy. Stejně tak kladu důraz na efektivitu v projektech. Vystudovala jsem VŠE v Praze a od roku 2009 podnikám. Miluji tanec a svobodu, ale také smysluplnou práci, systém, zajímavé vychytávky jak v podnikání, tak v běžném životě. Vidím souvislosti v projektech, zjednodušení procesů a také jejich vzájemné  propojení a to lidem předávám jak formou workshopů, tak i individuálně na koučinku či konzultaci. Mým posláním je pomoci lidem začít zářit.

A proč přijít na workshop?

Ráda poznávám nové lidi obzvlášť, když hledají způsoby, jak pracovat s větší lehkostí a úsměvem. Na co se společně podíváme?

  • příprava je základ úspěchu aneb bez čeho to nepůjde
  • aplikace, které se hodí znát
    • usnadnění administrativy
    • plánování a jak na žrouty času
    • delegování a kontrola
    • lepší koncentrace
  • jak získané informace použít v praxi

Workshop D

Přestaňte psát emaily! aneb Pokročilá automatizace komunikace (např. s Donory)

Tomáš Wiesner, Integromat, Head of Partner Program

Pořádáte přednášky či jiné akce a chcete si ušetřit námahu s administrativou? Potřebujete ukládat přílohy emailů a rovnou je třídit? Potřebujete informovat pravidelně své dárce? Nejen k tomu se dá dnes využít automatizace procesů. A díky Integromatu nepotřebujete už ani programátora.

Automatizacemi firemních procesů se Tomáš Wiesner zabývá už více než 5 let. Založil firmu Dáváme s.r.o, která pomáhá firmám i neziskovým organizacím s tvorbou IT řešení z již existujících aplikací, které následně propojuje, aby odpovídali procesům v dané organizaci. Zároveň učí lidi, jak mohou vytvořit systém, který splní jejich požadavky, je stále aktuální a může se dále rozvíjet dle potřeb. A to bez programátorů.

Medailonky:

Ušetřete čas s Google kanceláří

Radek Pohnán, Cleverity.cz, Partner Google

IT specialista s více než dvaceti pětiletou praxí, z českých společností ale i z mezinárodní korporace, kde měl na starost péči o infrastrukturu a bezpečnost v regionu střední Evropa a Rusko. Posledních šest let se věnuje Google Cloudovým technologiím.
www.cleverity.cz

 

Mějte pod kontrolou finance s AutoOffice.cz
Jiří Snopek, technický řešitel
Jiří Snopek budoval 17 let neziskové osdružení Rudná.net, téměř 10 let rozvíjel, modernizoval a automatizoval kritickou infrastrukturu v České spořitelně. Poslední 4 roky má vlastní IT firmu, ve které pomáhají menším firmám s automatizací jejich pracovních procesů, díky konzultacím, vývojí software, ale i správě IT.

 

 

Sociální sítě, Instagram, FB, blogeři a ti další, proč a jak na ně

Digitální agentura Etnetera Motion

 

Alžběta Poláková, Influence & Community Leader

Bětčina práce je pestrá a sestává se z tvorby digitálních strategií a rozvoje influence marketingu a community managementu. Pracuje na dlouhodobých projektech a podílí se na budování značek především skrz sociální sítě.

 

 

 

Hana Erskine, Account manager

Hanka spoluvytváří koncepty a strategie marketingových aktivit pro značky na českém i zahraničním trhu a následně koordinuje týmy při jejich realizaci. Snaží se tvořit řešení na míru pro každou svěřenou značku. Zaměřuje se především na trendy v digitální marketingové komunikaci.

 

 

Jak na web – systémy, platformy, aktuální trendy

Tomáš Volf, project manager

Tomáš má bohaté zkušenosti s vývojem rozsáhlých webů, e-shopů a složitějších systémů. Zároveň se věnuje marketingu a jeho možnostem ve světě technologií.

 

 

 

Aleš Kýr, strategic planner

Aleš se podílí na vytváření marketingových strategií a konceptů marketingových kampaní, marketingové a mediální analytice, interpretaci analytických výstupů a uživatelských výzkumů.

 

 

 

Jak na kampaně pomocí Salesforce

Jan Hromas, CRM pro neziskovky, z.s.

Honza se věnuje oblasti zákaznických/klientských vztahů již přes 20 let. Pracoval v řadě finančních institucí. Je nadšeným zakládajícím členem CRM pro neziskovky, na němž nejvíce oceňuje možnost přispět neziskovému sektoru svými odbornými zkušenostmi. Je odborníkem v oblasti řízení kampaní. 

Vedení kampaně v neziskovce nemusí být noční můra. Stačí vědět, jaké osvědčené postupy fungují. Na praktickém workshopu si ukážeme pár triků, jak takovou kampaň připravit a následně k tomu použít ten správný nástroj. Ukážeme si: jak kampaně plánujeme; jaké sledujeme postupy při přípravě; jednotlivé kroky kampaně; vyhodnocování. Platforma Salesforce CRM nás v těchto bodech jednoduše provede, seznámíte s výhodou využití kvalitního nástroje, jehož cílem je Vám usnadnit práci. 

 

 

 

 

 

Partneři konference

Kongresové centrum Praha

Kongresové centrum Praha je největší kongresové centrum v České republice, které nabízí 70 sálů a salónků pro konání akcí od malých konferencí po velké kongresy včetně vybavení na nejvyšší technické úrovni. Výhodou je výborná dopravní dostupnost do blízkého centra města, díky kterému disponuje krásným výhledem na historickou Prahu. Jeho součástí je i Business Centre Vyšehrad a čtyřhvězdičkový hotel Holiday Inn Prague Congress Centre s kapacitou 254 pokojů. KCP získalo prestižní ocenění Superbrands 2019 a certifikát EKO Gold za čerpání energie z obnovitelných zdrojů. Více na www.praguecc.cz

Česká spořitelna a.s.

Sociální bankovnictví, Financování a vzdělávání sociálních podniků a neziskových organizací. Podporujeme podnikání se sociálním přesahem. www.csas.cz/cs/socialni-bankovnictvi

Sdružení NROS

Základním posláním sdružení je podpora činnosti Nadace rozvoje občanské společnosti (NROS), podpora rozvoje neziskového sektoru, vytváření zdravého legislativního a finančního prostředí pro práci NNO, budování znalostní kapacity v oblasti neziskového sektoru a posilování dárcovství, filantropie jednotlivců i firem a jejich společenskou odpovědnost. Dlouhodobě se podílíme na vzdělávání neziskových organizací. Spolupracujeme se zkušenými a ověřenými lektory a lektorkami. Pořádáme školení a kurzy na témata management neziskových organizací, financování neziskových organizací,  fundraising, public relations, účetnictví, právo, online marketing a další.

 Asociace veřejně prospěšných organizací ČR

Asociace veřejně prospěšných organizací ČR (AVPO ČR) sdružuje organizace, které chtějí přispívat k vytváření transparentního, spolehlivého a moderního neziskového sektoru v České republice. Prověřeným organizacím uděluje Značku spolehlivosti, která prokazuje, že organizace funguje v souladu se svým posláním a dobře hospodaří se svěřenými prostředky. V současné době AVPO ČR usiluje o změny v zákoně o veřejných sbírkách, které by omezily administrativu spojenou s jejich pořádáním. www.avpo.cz, www.znackaspolehlivosti.cz.

Partneři workshopu

CRM pro neziskovky

Pomůžeme vám s nasazením CRM systému Salesforce, který v neziskových organizacích lze velmi dobře použít např. pro správu fundraisingu, kontaktů a administraci projektů. Využijete ho i pro řízení vztahů s dobrovolníky nebo klienty. Oprostíme vás od složitých excelových tabulek a převedeme vaše data do uceleného systému. www.crmproneziskovky.cz

Konferenci podporují:

 

 

 

 

AutoOffice.cz
Máte hory dokladů, ale nemáte rychle a jednoduše přehled o aktuální finanční situaci? Jak plánujete rozpočet a kolik práce vás stojí ho stále aktualizovat? AutoOffice.cz vám dá skvělý přehled o financích s  velmi malým úsilím. Věnujte maximum času vaší práci a minimum nutné administrativě. Automatizace nebyla nikdy jednodušší.
Cleverity.cz 
Konzultace, podpora, nastavení a školení Google aplikací G Suite. 
Digitální agentura Etnetera Motion
Digitální agentura Etnetera Motion poskytuje komplexní služby v oblasti digitálního marketingu. Zaměřuje se na návrh a realizaci online kampaní, videoprodukci, e-learningové aplikace a další služby s převahou designu a kreativy. Etnetera Motion patří společně s dalšími agenturami (Etnetera, Etnetera Activate, Etnetera Logicworks, Etnetera Appsatori, VRgineers a Fragile media) do skupiny Etnetera Group. Tedy pokud klient poptá Etneteru Motion, agentura mu navrhne řešení, které jsou často podpořeny know-how napříč celou skupinou Etnetera Group.
Nadační fond pomoci
Podávají pomocnou ruku obětem agrese, podvodu a iracionální byrokracie. Nadační fond pomoci poskytuje finanční podporu, a to formou přímé pomoci nebo formou crowdfundingových sbírek, kdy se na financování podílí i veřejnost. Dále poskytuje také návaznou službu.
Asociace neúplných rodin
Cílem je otevřít politickou diskusi o problematice neúplných rodin, vytvořit tlak na státní orgány a instituce, aby přijaly taková opatření, která povedou se zlepšení situace neúplných rodin.
Advired s.r.o.
Mají rádi moderní softwarová řešení, která pomáhají nastavit a automatizovat obchodní procesy, zlepšit péči o zákazníky, zvýšit efektivitu marketingových kampaní a mnoho dalšího.
Dáváme s.r.o.
Specialisti na projekty a automatizace.
Freelo Bay s.r.o.
Nástroj pro pracovní komunikaci.
Akademie ČTK
Vyhodnocování a zpracovávání informací tak, jak to dělají novináři. Těží z know-how naší největší tiskové agentury, moderního, dynamicky se rozvíjejícího se média, které ve svém oboru patří k evropské špičce.
Jáněkdo.cz
Sdružují kolem sebe vše hodnotné, co souvisí s osobnostním rozvojem, podnikáním, časovou efektivitou a obchodem.

Přihlášením na konferenci souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Akce AVPO ČR jsou realizovány za finanční podpory Úřadu vlády České republiky.

Info
Location: Přesouváme do online prostředí na platformu ZOOM
Date: 28 května, 2020
Duration: 1 Day