Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula euripidis, hinc partem.

Manažerská akademie I.

Info

O kurzu

Manažerskou akademii jsme koncipovali na základě zkušeností se systematickým vzděláváním manažerů v komerční oblasti a do MA jsme převzali to, co se nejlépe osvědčilo a co v praxi funguje. I většina lektorů je vybrána tak, aby měli zkušenosti jak s komerční, tak i se sociální oblastí, což považujeme za velmi důležité. Kurzy jsou interaktivní s minimem teorie, hodně věcí si účastníci vyzkoušejí formou her a cvičení.

Manažerskou akademii tvoří 5 dvoudenních kurzů a 2 jednodenní kurzy.

Pro koho je určena:

  • pro vedoucí pracovníky střední linie
  • pro ředitele organizací
  • pro sociální pracovníky
  • pro ty, kteří se na svoji manažerskou funkci chystají a připravují

Témata:

1. Osobnost a role manažera (16 hodin)

Lektorka: Mgr. Zdenka Tmějová

  • dokážete si vymezit svoji roli manažera a odlišit ji od dalších rolí na pracovišti
  • zjistíte, jaký jste typ osobnosti podle testu MBTI, a ujasníte si svoje silné a slabé stránky
  • zjistíte, jak reagujete v manažerské zátěži
  • zhodnotíte svůj manažerský potenciál v praxi a s pomocí lektora si vytvoříte strategii svého rozvoje
  • posílíte svoje sebevědomí, motivaci, přirozenou autoritu a manažerskou sebejistotu

2. Vedení týmu a motivace (16 hodin)

Lektor: Jiří Nejedlý

  • získáte ucelenou představu o úspěšném vedení pracovního týmu
  • identifikujete svůj preferovaný styl řízení a naučíte se efektivněji uplatňovat svoje manažerské dovednosti
  • dozvíte se, jak rozvíjet a nefinančně motivovat svůj tým
  • dokážete hledat alternativní přístupy ke zvládání obtížných situací v týmu a vyvarujete se chyb a omylů

3. Komunikace vedoucího pracovníka nejen s podřízenými (16 hodin)

Lektorka: Mgr. Patricie Chvojková

  • naučíte se zadávat úkoly podřízeným metodou SMART – metodou, která – pokud se správně používá – funguje a – přináší výsledky
  • dozvíte se, jak plnění úkolů přiměřeně kontrolovat
  • natrénujete si motivační zpětnou vazbu
  • dozvíte se a vyzkoušíte si, jak chválit a jak konstruktivně kritizovat své podřízené
  • posílíte svoji dovednost zvládat nepříjemné situace s podřízenými (a s nepříjemnými podřízenými)
  • získáte větší jistotu při komunikaci a snížíte hladinu stresu

4. Time Management a delegování (16 hodin)

Lektoři: Mgr. Aleš Gabrysz

  • získáte přehled, jak doopravdy trávíte svůj čas a najdete svoje časové rezervy
  • naučíte se stanovit své pracovní i životní priority a efektivně s nimi pracovat – dokážete zvládat to, co je podstatné a důležité
  • dozvíte se, jak plánovat a jak to udělat, aby plánování fungovalo
  • naučíte se delegovat (a dozvíte se, že mezi delegováním a zadáváním úkolů je velmi podstatný rozdíl)

5. Personalistika a psaní dokumentace (8 hodin)

Lektorky: Ing. Kamila Beranová a Mgr. Štěpánka Pavlíčková

  • dostanete tipy, jak řešit nejčastější problémy s podřízenými z hlediska personalistiky
  • pochopíte význam formální úpravy dokumentace, projdete si vhodné a nevhodné formulace
  • dostanete tip na zjednodušení způsobu vedení dokumentace

6. Vedení porad (8 hodin)

Lektorka: Mgr. Romana Zbořilová nebo Mgr. Jaroslava Burianová

  • naučíte se rozlišovat jednotlivé typy porad, jejich účel a specifické cíle
  • seznámíte se se zásadami efektivní porady a dozvíte se, jak takovou poradu připravit
  • vyzkoušíte si vedení porady v praxi
  • získáte řadu tipů pro řešení náročných situací při poradě (jak na obtížné účastníky, co dělat, když jsou účastníci pasivní, jak zařídit, aby příspěvky byly skutečně k věci, apod.)

7. Jak zacházet s penězi aneb kde můžete ušetřit (16 hodin)

Lektorka: Ing. Barbora Zedníková

  • kurz vám přiblíží jednoduché zásady zdravého vyrovnaného hospodaření (neklade si za cíl naučit účastníky ekonomicky řídit sociální služby)
  • pomocí analogie hospodaření domácnosti a hospodaření sociální služby si společně s lektorkou a ostatními účastníky projdete, jaké jsou hlavní příjmy a výdaje sociální služby
  • zorientujete se v tom, jaké jsou nejobjemnější skupiny nákladů a budete společně přemýšlet nad vyrovnáním rozpočtu – co s chybějícími zdroji a kde najít možnosti úspor

Rozsah: 6 x 16 hodin + závěrečná prezentace

 
 

Rozsah kurzu

80 hodin

Místo konání

Diakonická akademie, Belgická 22, Praha 2

Akreditace

MPSV

Lektor/ka

Z. Tmějová, J. Nejedlý, P. Chvojková, A. Gabrysz, J. Burianová, K. Beranová, B. Zedníková

Doporučený počet účastníků

8 – 12

Podzimní cena

19.900 Kč

Manažer/ka kurzu

Renata Andršová

Telefon: 733 167 715

E-mail: renata.andrsova@diakonicka-akademie.cz

 

Čas konání

9:00 – 16:30 hod.

První den kurzu začíná vždy v 9:00 hod.

Druhý den kurzu může být začátek po domluvě mezi účastníky a lektorem posunut na 8:30 hod.

 

Přihlásit se ZDE.

 

Zaměstnancům členů AVPO nabízíme 20% slevu z ceny jakéhokoli otevřeného kurzu Diakonické akademie. K uplatnění slevy je třeba napsat do poznámky v přihlášce „ČLEN AVPO“.

Slevy se nesčítají, ale počítá se ta, která je pro přihlášeného nejvýhodnější.

Info
Location: Diakonická akademie, Belgická 22, Praha 2
Date: 18 září, 2023
Duration: 65 Days