Martin Přinosil, zkušený marketingový stratég a spoluzakladatel marketingového studia Picknick.cz, má za sebou mnohaleté zkušenosti z předních českých agentur, kde se prosazuje především v oblasti strategického marketingu a marketingového vzdělávání. Postupně se vypracoval ze správce sociálních sítí do pozice stratéga, ze které pomáhá značkám a firmám hledat správné publikum a správně s ním komunikovat.
Martin v sobě objevil vášeň pro vyučování a stále více se věnuje marketingovému vzdělávání. Jeho kurzy, známé svou hloubkou a kvalitou, získaly mimořádné ohlasy. Aktuálně vede kurz sociálních sítí pro DigiAka, aktivně přednáší pro NROS a jeho e-learning o tvorbě marketingové strategie se stal nejprodávanějším vzdělávacím programem na platformě dobryweb.cz.
Jeho oddanost etickému marketingu se projevuje v jeho práci s nevládními organizacemi, kde aktivně vyhledává klienty, kteří vyžadují marketingové služby, u nichž je investice opodstatněná. Tuto činnost kombinuje s rozsáhlou prací pro bono, čímž zajišťuje, že neziskovému sektoru může nabízet služby ve vysokém standardu.