KDY: 21. 5. 2024, v čase 9:00 – 16:30
KDE: platforma AirMeet, registrace ZDE
Třetí ročník online konference Digitální den pro neziskovky se zaměří na digitální strategie a řízení IT v organizacích. Z nedávného průzkumu Sdružení VIA o stavu digitalizace v českém neziskovém sektoru vyplývá, že mnoho neziskových organizací čelí výzvám v základních prvcích digitalizace již na úrovni hardwaru. Omezené prostředky často nutí organizace spoléhat na osobní zařízení zaměstnanců, což přináší řadu administrativních a bezpečnostních problémů. Vedle toho se organizace potýkají nedostatkem znalostí v oblasti efektivního řízením svých digitálních prostředků, chybí strategické rozhodovací kompetence a dovednosti.
Během konference se zaměříme na klíčové aspekty, které vám pomohou překonat tyto výzvy. Poradíme, jak určit, které digitální nástroje jsou pro vaši organizaci skutečně potřebné či jak úspěšně implementovat digitální strategii do celkové strategie vaší organizace. Investice do IT infrastruktury a digitálních nástrojů v neziskovém sektoru často probíhají ad-hoc a jsou závislé na aktuálně dostupných grantech a my vám pomůžeme pochopit, jak přistupovat k digitalizaci strategicky a udržitelně.
Na konferenci vám nabídneme řadu inspirativních přednášek i příkladů z praxe. Podíváme se na digitální audity a v čem vám pomohou při tvorbě vaší digitální strategie, řekneme si, jak se starat o zařízení a licence ve vaší organizaci a neztratit přehled a ukážeme, jak případnou změnu ukočírovat, aby všechny v organizaci nezdecimovala. Čekají vás kulaté stoly na témata z přednášek i mimo ně. Dostanete prostor prozkoumat virtuální stánky partnerských firem a organizací a inspirovat se v tom, jak k řízení digitálních procesů přistupují jinde. Na závěr se můžete těšit na panelovou diskuzi s názvem Jaká čeká neziskovky (digitální) budoucnost?
Digitální den pro neziskovky se odehraje kompletně online na platformě Airmeet a účast na něm je zcela zdarma. Celým dnem vás provede Filip Goszler, lektor, mentor a expert na využití moderních technologií pro firemní i osobní růst. Pojďte s námi strávit čas nabitý nápady a inspirací, propojit se s relevantními partnery a začít s hledáním digitální cesty pro vaši organizaci.
Celým dnem vás provede Filip Goszler, Community Navigator, GUG.cz.
9:00 – 10:25 Přivítání (Filip Gloszler, Boris Kučera, Simona Dřízhalová) + PRVNÍ BLOK: DIGITÁLNÍ CESTA MÉ ORGANIZACE
10:30 – 11:20 KULATÉ STOLY
11:20 – 12:20 DRUHÝ BLOK: TECHNICKÁ ZÁKLADNA MÉ ORGANIZACE
12:20 – 13:00 ONLINE PIKNIK
13:00 – 13:45 STÁNKY PARTNERŮ
13:45 – 14:25 TŘETÍ BLOK: DIGITÁLNÍ KULTURA MÉ ORGANIZACE
14:30 – 15:20 KULATÉ STOLY
15:20 – 16:30 PANELOVÁ DISKUZE: JAKÁ ČEKÁ NEZISKOVKY (DIGITÁLNÍ) BUDOUCNOST? + Zakončení
Další informace budeme průběžně doplňovat.
Akce se koná pod záštitou Ivana Bartoše, místopředsedy vlády ČR pro digitalizaci a ministra pro místní rozvoj.
Digitální den organizuje AVPO ČR ve spolupráci se Nadace rozvoje občanské společnosti a Sdružením VIA.
Hlavním partnerem je T-Business.
Partery akce jsou dále CRM pro Neziskovky, NF Simony Kijonkové a Software 602, SmartEmailing a Document Manager.