Komunikace s klientem v mezní životní situaci, je velmi specifická. Pokud na takovou situaci nejste připraveni, můžete snadno udělat chybu – přebírat na sebe odpovědnost za klienta, nechat se manipulovat, dělat si výčitky, že jste pro klienta neudělali dost atd.
Získejte náhled na životní krize, seznamte se s technikami a fázemi krizového rozhovoru pro získání větší jistoty a profesionality.
Kurz vedou lektorky z Krizového centra SOS Diakonie.
16 hodin (2 dny)
Diakonická akademie, Belgická 22, Praha 2
MPSV
Mgr. Michaela Kopečková, Mgr. Viola Hoznauerová
8 -12
3.990 Kč
Jana Neužilová
Telefon: 731 631 413
9:00 – 16:30 hod.
Zaměstnancům členů AVPO nabízíme 20% slevu z ceny jakéhokoli otevřeného kurzu Diakonické akademie. K uplatnění slevy je třeba napsat do poznámky v přihlášce „ČLEN AVPO“.
Slevy se nesčítají, ale počítá se ta, která je pro přihlášeného nejvýhodnější.