Neziskovky míří do obchodních center, můžete u toho být a bezplatně

O šíření osvěty a dobré vůle tam, kde dnes lidé přirozeně tráví svůj čas a jsou připraveni nakládat se svými financemi, se rozhodla eventová agentura Shake marketing realizující vzdělávací a zábavní výstavy po obchodních centrech v Česku (například Obři oceánů National Geographic Wild).

Půjde o festival, který chce zážitkovou formou představovat činnosti jednotlivých organizací, šířit osvětu a dobrou náladu a samozřejmě také získávat v místech realizace prostředky pro podporu činností jednotlivých organizací.

Jakékoliv neziskové organizace se mohou do 10. ledna přihlásit. Očekávat se od nich bude zapojení alespoň na jednom v jednom z měst, příprava interaktivní prezentace činností a na druhou stranu mohou získat přístup k novým donátorům, rozšiřovat svoji působnost a navazovat nová spojení.
S mediální silou jednotlivých obchodních domů i celorepublikové PR podpory lze očekávat mediální zásah statisíců osob.

V tuto chvíli jsou předběžnými místy Avion Ostrava, Šantovka Olomouc, Praha Nový Smíchov, Plaza Plzeň, Atrium Pardubice, Galerie Teplice a další jsou v jednání.

Svoji účast již potvrdila Adra, Pes v nouzi, Tyflocentrum a další. Akce bude probíhat pod záštitou AVPO ČR.

Více informací