Václav pracoval v redakci zahraničního zpravodajství televize Nova, BBC v Londýně a v Praze jako redaktor a moderátor. Byl také šéfredaktor časopisů Barlife a TravelFocus, odborného týdeníku Strategie a uváděl magazín Z1 Marketing. Vedl redakci zahraničního zpravodajství televize Z1. Byl šéfredaktorem v České televizi, moderoval pořad Média a svět a pracoval v Českém rozhlase, kde v letech 2011-2013 vedl zpravodajskou stanici Rádio Česko. Poté působil jako publisher B2B titulů vydavatelství Economia a šéfredaktor týdeníku Marketing & Media. Necelé tři roky strávil v agentuře Bison & Rose na pozici konzultanta, kde odpovídal za práci pro klíčové klienty jako Nestlé, KKCG, Uber, Billa, Microsoft, Coca-Cola nebo Xerox. Od roku 2016 je šéfem komunikace skupiny Tipsport. O rok později se stal i předsedou správní rady její nadace. Václav je absolventem IVLP programu amerického ministerstva zahraničí a členem jeho výboru, spolupracoval jako lektor s Aspen Institutem, VŠFS, Metropolitní univerzitou, přednáší na VOŠP.
Vladimír je zakladatelem a předsedou představenstva společnosti VIAVIS a.s. Je absolventem VUT v Brně a problematikou bezpečnosti informací a kybernetickou bezpečností se zabývá více, než 25 let. Je autorem nebo spoluautorem specializovaných metodik pro řízení rizik, českého průmyslového vzoru v oblasti šifrování datové komunikace a patentu v oblasti verifikace identit. Přednáší kybernetickou bezpečnost na Slezské univerzitě v Opavě a vysoké škole CEVRO institut v Praze. Je vášnivým pilotem a ve volném čase se aktivně věnuje tanečnímu sportu.
Jakub má více jak 20 let zkušeností s auditem licencí a procesy Software Asset Managementu. Pomáhal zavádět oblast Software Asset Management do České republiky a je i spolutvůrcem, hlavním zkušebním komisařem a předním školitelem mezinárodních schémat pro certifikace osob pro ISO. Aktivně vyučuje na vysoké škole, komerčně školí problematiku práv v ICT s ohledem na počítačové programy. Je autorem směrnic pro řízení softwarových aktiv v komerčních organizacích, státní správě, vzdělávacích institucích, ale i v oblasti vědy a výzkumu. Realizoval velké množství licenčních auditů v různých odvětvích jako je automobilový průmysl, energetika, zdravotnictví, školství nebo telekomunikace. Je jedním ze dvou držitelů světové certifikace ISO/IEC 19 770 SAM Auditor a držitelem ISO/IEC 19 770 SAM Manažer.
Hana je spoluzakladatelkou organizace Právě teď! o.p.s., kde má stále na starost marketing, komunikaci a produkci vybraných aktivit. Organizace se věnuje změna vnímání problematiky stáří a stárnutí a připravuje vzdělávací, pohybové a společenské aktivity pro seniory zejména v Praze. Před tím, než přišla do neziskového sektoru, měla dvacet let vlastní úspěšnou marketingovou agenturu, která pracovala např. pro klienty Intel, Dell, FedEx a mnohé další. Magisterský titul získala na VŠFS Praha v oboru Marketingové komunikace, bakalářský získala předtím na Vysoké škole manažerské informatiky a ekonomiky v oboru IT pro ekonomy. Hanka je mimo jiné i certifikovaný kouč a mentor s certifikací EMCC „Practitioner“ a Gestalt kouč. Ráda koučuje klienty, kteří chtějí opravdu dosáhnout změny a kterým, jak sama říká „září oči, když o změně mluví“. Nejen díky její dlouholeté praxi s klienty z oblasti IT se nyní aktivně věnuje tématům týkajícím se kybernetické bezpečnosti, která v AVPO ČR prosazuje a školí.
Josef začínal kdysi jako programátor, poté pracoval několik let v Sun Microsystems (dnes Oracle) jako Social Network Designer a nakonec spoluzaložil vlastní startup proactify.com. 6 let pak strávil v MSD, kde se věnoval UX, Design Thinkingu a také Umělé Inteligenci. Teď pracuje v analytické společnosti Semantic Visions jako Head of Product. Přes téma etiky Umělé Inteligence se dostal až k algoritmům sociálních sítí a dezinformacím. Spolu s Alexandrou Alvarovou dělá podcast o algoritmické propagandě, nazvaný Kanárci v Síti – www.kanarci.online .
Kateřina se v médiích a v digitálním prostředí pohybuje více než 25 let. Začínala v 90. letech jako odborná novinářka, ve své profesní kariéře si vyzkoušela práci webové redaktorky, editorky, blogerky, datové analytičky. Pohybovala se v oblasti PR, marketingu, Public Affairs a managementu firem. Stála u zrodu digitálního trhu a médií v ČR, vedla jednu z největších digitálních agentur a mediazastupitelství. Pracovala jak v korporaci, tak ve vydavatelství, start-upech a v neposlední řadě v neziskovce – 14 let vedla profesní organizaci Sdružení pro internetový rozvoj. V jejích postojích se prolíná pohled mediálního praktika a fanouška digitálních technologií.
Daniel se věnuje marketingu, komunikaci, sociálním sítím, digitální bezpečnosti, soukromí na Internetu a o těchto tématech píše, mluví, školí už pár desítek let. Provozuje několik vlastních webů (největší 365tipu.cz) a s weby, marketingem, komunikací a strategiemi pomáhá zákazníkům. Ze všeho nejvíc by ale trávil čase na kole. Ze sociálních sítí má v oblibě Twitter a na Facebook je postupně více a více alergický. Ale prozatím z toho všeho není úniku.